آزادكاران ايران نايب قهرمان شد آزادكاران ايران نايب قهرمان شد
تاریخ : دو شنبه 24 بهمن 1390
نویسنده : Oda Pardeks

 مسابقات کشتي آزاد جام ياشاردوغو – ترکيه

آزادكاران ايران نايب قهرمان شد
جام جم آنلاين: آزادكاران ملي‌پوش كشورمان در چهلمین دوره رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به مقام نايب قهرماني دست يافتند.
به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو که روزهای 21 تا 23 بهمن ماه و با حضور 16 کشور دنیا در شهر آنکارا ترکیه برگزار شد، تیم منتخب 12 نفره کشتی آزاد ایران  با کسب 44 امتیاز پس از ترکیه که با 64 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، دوم شد و تیمهای آذربایجان و قزاقستان با 36 و 30 امتیاز سوم و چهارم شدند.

 در پایان این رقابتها تیم ایران با یک مدال طلا توسط جمال میرزایی در وزن 84 کیلوگرم ، یک مدال نقره توسط فردین معصومی در وزن 120 کیلوگرم  وچهار مدال برنز توسط سید احمد محمدی، میثم نصیری، میثم مصطفی جوکار و جابر صادق زاده در وزنهای 60،66، 84 و 120 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

بر این اساس، در آخرین روز از چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو، علی‌اصغر عبدالملکی نماینده کشورمان در وزن 96 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ارسلان بیک از روسیه به دلیل رفتار غیر ورزشی (حرکت خشن) پیروز و در مرحله یک چهارم نهایی نیز حریف ترک خود را شکست داده بود در نیمه نهایی برابر شریف شریف‌اف کشتی‌گیر نامدار آذربایجانی در دو تایم و با نتایج 3 بر صفر و 4 بر صفر شکست خورد و از حضور در فینال بازماند.

عبدالملکی برای کسب مدال برنز به مصاف فاروق آگویون از ترکیه رفت که در 3 تایم و با نتیجه صفر بر یک، یک بر صفر (کلینچ) و 2 بر 6 مقابل حریف ترک شکست خورد و به مقام پنجمی رقابت‌ها بسنده کرد.

امروز(یکشنبه) همچنین حامد طالبی دیگر نماینده کشورمان در وزن 96 کیلوگرم در دور اول با شکست از حریف ترک خود از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.  میثم نصیری در وزن 66 کیلوگرم سوم شد و محمد نادری در همین وزن نتوانست صاحب مدالی شود.



|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید